؟

؟

انشا درباره معلم96|انشا در مورد مقام معلم|انشا ادبی در مورد معلم



تصاویر رهبر معظم انقلاب  چاپ

تاریخ : چهارشنبه 19 مهر 1396 در ساعت 10:44
رهبر معظم انقلاب ، عکس های قدیمی رهبر
به تازگی تصاویری جالب و کمتر دیده شده از رهبر معظم انقلاب در دوران بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است که در ادامه میبینید.
بازدید : 99,824 نفر

تصاویر رهبر معظم انقلاب

عکس هایی که در این بخش مشاهده می کنید تصاویری کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در دوران بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس می باشد که توسط صفحه طرفداران رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.رهبر معظم انقلاب  ادامه ...

انشا درمورد مادر96|با مقدمه بدنه ونتیجه گیری|انشا درمورد مادر بارش فکری  چاپ

تاریخ : جمعه 12 آبان 1396 در ساعت 20:12

به کانال ما در تلگرام بپیوندید

دانلود کتاب گام به گام برای ابتدایی و هفتم هشتم نهم دهم یازدهم بیو

کانال انشای enshay20

کانال کلیپnehakakkar@

کانال تبلیغ رایگان kanal_tablighat_telegram@

 




من ابتدا از خداوند بزرگ و مهربان تشکر می کنم که اولین آیات خود را که بر پیامبر اسلام نازل کرد با « اقراء » یعنی بخوان شروع کرد . از خداوند بی همتا سپاس گزارم که پیامبران را اولین معلمان ما انسان ها قرار داد . تا بهترین الگو و سرمشق ما در زندگی باشند و  اگر من معلم بودم ، از خداوند حکیم و دانا می خواستم که مرا در این امر بزرگ راهنمایی کند و یار و یاور و پشتیبان من در انجام این شغل باشد. کاری کند که من ذره ای از اخلاق پیامبران را در وجودم احساس کنم . اگر من معلم بودم، بین بچه ها درباره ی دین اسلام و پیامبران و جهان آخرت صحبت می کردم . اگر معلم بودم، سعی می کردم  مهربان و دلسوز بچه ها باشم. اگر دانش آموزی استرس داشت، او را دلداری می دادم و اگر دانش آموزی بی انضباطی کرد ، او را راهنمایی و نصیحت می کردم .  اگر در جایی مشکلی برای یکی از آنان پیش می آمد، کمکش می کردم . اگر من معلم بودم، سعی می کردم کتاب های زیادی مطالعه کنم و اطلاعات خودم را زیاد کرده و از دانش و علم خود به بچه ها می بخشیدم . اگر من معلم بودم شب و روز تلاش می کردم تا دانش آموزان افرادی خوب و مفید برای جامعه و خانواده ی خود تربیت شوند . اگر من معلم بودم، از دانش آموزانم انتظار داشتم که به حرف هایم خوب گوش کنند و شلوغ نکنند و درس هایشان را هر روز مطالعه کنند و به کلاس بیایند و مرا خوشحال کنند . اگر من معلم بودم از بچه ها انتظار داشتم که غیر از درس به اخلاق هم توجه کنند و اخلاق خوبی داشته باشند و نمازهایشان را سر وقت بخوانند و با درس خواندن به یک مقام خوب و عالی برسند . اگر من معلم بودم از بچه ها انتظار داشتم که قدر معلمان را بدانند؛ زیرا : « معلم بهترین گنج دنیاست ، ما به این گنج گران بها نیاز داریم . »


معلم بهترین گنج دنیاست ، ما به این گنج گران بها نیاز داریم







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.